Thursday, December 13, 2012

ექსპერიმენტი McDonalds-ზე





  არ ვიცი სიმართლეა თუ შავი პიარი, მაგრამ ვებ-გვერდზე 
copypast.ru  საინტერესო ამბავს წავაწყდი – კანადელმ მელანი ჰესკეტს McDonald’s-ის მზა საჭმლის ანტირეკლამირება უცდია შვილებთან ნაყიდი ჩუსბურგერის მაგალითზე. ჰესკეტის მიერ ნაყიდი ჩისბურგერი ერთი წლის განამვლობაში არ იხრწნებოდა, რაც არა მხოლოდ მაკდონალდსის ყოვლისშემძლეობაზე, არამედ ჩისბურგერის საეჭვო ინგრედიენტებზე და თვისებებზეც პირდაპირ მიანიშნებდა. ჰესკეტი ამტკიცებს, რომ ერთი წლის განმავლობაში ჩისბურგერს არც ობი, არც სოკო და ჭია გასჩენია. მოკლედ, უხრწნელია, ვითარცა წმიდა სული… მელანი, რომელიც პროფესიონალი დიეტოლოგი ყოფილა, მხოლოდ იმას აღნიშნავს, რომ მხოლოდ ჩისბურგერში მოთავსებული კატლეტი შემცირდა ზომაში, სხვა დანარჩენი კი სავსებით გამოდგება საჭმელად. მელანი იმასაც ამტკიცებს, რომ ჩისბურგერს ახლაც დაჰყვება ცხიმის სუნი… თუმცა McDonald”s-ის წარმომადგენლები უარყოფენ მათ მიერ წარმოებული პროდუქტის უარყოფით თვისებებს და იმას ამტკიცებენ, რომ ყველა პროდუქტი CFIA - ს მკაცრ შემოწმებას გადის. 

No comments:

Post a Comment